blog
Één jaar vol met uitdagingen en leermomenten

Op 1 juli 2017 was het zover, Online Winner was een feit, momenteel zijn we een jaartje verder en hebben we veel mooie uitdagingen gehad en daarnaast ook veel leermomenten gekend. Ondernemer zijn klinkt natuurlijk heel leuk, maar het is niet altijd ‘’rozengeur en maneschijn’’. Gelukkig krijgen wij wel de juiste energie hiervan en zoeken […]

”Alles op één lijn!”

Zorg ervoor dat je huisstijl in alles en overal terugkomt. Jouw (potentiële) klanten moeten je niet alleen kennen van je bedrijfsnaam, maar ook door de stijl die je gebruikt. Probeer daarom bij alle uitingen vast te houden aan je eigen huisstijl. Heb je geen huisstijl? Probeer dan een rode lijn te ontwikkelen. Een rode lijn […]

“Laat zien wat je doet!”

Maak duidelijk wat je doet! Zoals eerder aangegeven in onze eerste tip hebben jouw bezoekers gemiddeld een spanningsboog van 8 seconden. In deze 8 seconden moet jij dus laten zien wie je bent, wat je doet en wat je te bieden hebt. Het is daarom belangrijk dat je logo en naam goed zichtbaar zijn maar […]

“Ben (niet te) actief op Social Media.”

Social media, bijna iedereen gebruikt het tegenwoordig. En om deze reden is het als bedrijf ook heel interessant om sociale media in te zetten. Maar er zit wel een addertje onder het gras: plaats niet te vaak berichten en als je iets plaatst, probeer het dan wel relevant te houden. Wanneer je dingen gaat delen, […]

”Call-to-Action, de klik tot succes!”

Tegenwoordig heeft een gemiddelde bezoeker van jouw website maar een spanningsboog van 8 seconden. Dit betekent dat ze na 8 seconden al afgeleid zijn en dat ze dan al redelijk snel afhaken met het bezoeken van jouw website. Zelfs een goudvis heeft een betere spanningsboog, zij blijven namelijk gemiddeld 9 seconden geconcentreerd. Zorg er dus […]

Onze eerste 2 maanden als Online Winner!

Na lange tijd geen blog meer te hebben geschreven is het vandaag weer tijd voor een blog. En wel een blog waar we ‘’de balans’’ willen opmaken. We zijn nu precies 2 maanden geleden gestart met Online Winner V.O.F. en over het algemeen mogen we best tevreden zijn, met hoe de afgelopen 2 maanden voor […]

Ook online heeft het Nederlands vrouwenelftal gewonnen!

Liggend met kippenvel op de bank, schrijf ik dit artikel en nee het is echt niet koud. Ik ben namelijk naar de huldiging van onze winnaressen aan het kijken. Serieus, wat een toppers zijn jullie, wat hebben jullie veel betekent voor het vrouwenvoetbal en maken jullie momenteel veel los in dit land! Nu klinkt de […]

Hoe zoeken zoekmachines, zoals Google?

Vroeger was alles beter toch? Wat betreft de zoekmachines geldt dit half, het was makkelijker maar niet beter. Vroeger kon je namelijk heel makkelijk de zoekmachines oplichten, dit deed je bijvoorbeeld door een witte tekst te plaatsen op een witte achtergrond. Helaas voor de losers onder ons gaat je dit niet meer lukken. Eerlijkheid duurt […]

Online marketing, hoe nuttig is dat nou echt?

Online, vroeger was dit nog een trend, maar tegenwoordig is het eigenlijk gewoon een moetje. Of eigenlijk? NEE HET IS OVERDUIDELIJK EEN MOET!! Online is gewoon de plek waar alles begint. Want laten we eerlijk zijn, voor alles kijken we tegenwoordig online. Waar het vroeger zo normaal was om boodschappen te gaan doen bij de […]

Heeft onze eerste klant online gewonnen?

Dit is hem dan: ons eerste blogbericht, deze keer willen wij jullie meteen vertellen over onze alleréérste klant. Best spannend natuurlijk allemaal, gelukkig was onze allereerste klant ook een startend bedrijfje en wel in de metaaltechniek. Daardoor konden we dus elkaar niet alleen helpen op het gebied van online winnen, maar ook met andere zaken. […]